Slahannsn ben bakamayacagimi düşünürsem (maddi anlamda ki şu an asla bakamayiz ama ilerisini Allah bilir) asla ikinci çocuk düşünmem. Ama bir sekilde idare edilir ihtiyaçları giderilir kıvamda olursam ikinci çocuğu isterim zamanı gelince, bence kardeş bir çocuğun hakkı..tabi birde manevi olarak hazır hissetmek var. Bence kendinizi başta psikolojik olarak hazır hissettiginizde, ikinci olarak da ihtiyaçlarını karsilayabileceginize inanıyorsanız ikinci çocuk doğru bir karar olur. İleride onlara bir şey verememe korkusu bence olmamalı. hangimizin anasından babasından evler arabalar kaldı ki, nadir. Ve buna rağmen kimsenin anasını babasını sevmediğini veya beni niye dogurdular o zaman diye düşündüklerini sanmıyorum