Kendi yağımızda kavrulan insanlarız. Ne zengin ne fakir. Bir tane kayınpederden kalan (ki o ev onun evi) evimiz var sadece arabamız yok. Yani bizim evimiz bile değil, sadece kirada oturmuyoruz yani. Bana kalan miras da bir ev parası etmiyor . Her neyse bunları söyleme amacım anca oğluma bakabiliyoruz bezi kıyafeti vs. Şu an bir oğlum var 9 aylık ilerde okul masrafı harçlıgı vs . Mağdur etmeyeceğimi düşünüyorum. ilerde 5-6 yaşında bir de kardeşi olsun isterim ama onlara gelecekte bir miras bırakamam ya da mağdur ederim diye korkuyorum bir yandan istemiyorum ikinci bebeği, onu da hayatta mağdur etmek rezil etmek istemiyorum ama bir yandan da oğlumun kardeşi olsun kardeş sevgisini tatsın istiyorum bunları anlatıyorum ki daha detaylı hislerimi aktarabileyim diye. Benim gibi düşünen var mı ? Hayat çok kötü. Hem ekonomik anlamda hem de insanlar çok kötü ve gaddar.. sizler ne düşünüyorsunuz belli daha mantıklı düşünen anneler vardır hem istiyorum hem istemiyorum çok kararsızım ne yapacağım bilmiyorum sizce bir tane çocuk, kardeşi olmadan olur mu?