yigitinanneesii bizimki de öyle oldu 10 aylık oğlum demir eksikliği vardı. Pekmez vs yediriyorum damlasını arttırdık sabah akşam veriyoruz ama yükselmemiş. Doktorum sorun yok damlasını arttıralım dedi ama ben kafaya taktım neden yükselmiyor diye. Bir de her ay kan aldırmak çok zor 😞