yigitinanneesii Bebeğim 14 aylık nisan ayında Demir değeri 25di. Bugünde 25 çıktı. Halbuki her gün yumurta pekmez haftada 2-3 kere et yiyor. Neden düşüyor olabilir? Artırmak işin ne yapmak lazım? Demir ilacı kullanıp artan var mı?
Misipisi35 yigitinanneesii benim bebegim de 14 aylik bikac gun once test yaptrdik demir 50 cikti doktor ferrum yazdı. Size ilac vermis miydi ne dedi dr.unuz
Dunyamsensn2008 yigitinanneesii Benim bebeğim de 4 aylık. Aşırı kansızlık ve demir eksikliği var ilaç dışında nasıl yükselir bilemiyorum
rua_da_senhora_das_verdades yigitinanneesii Bağırsak problemi olabilir. Emilimi sağlanamıyordur yani. Bağırsağı onarmak için ilikli kemik suyu,probiyotikli gıdalar tüketebilir.
ddm-tekin yigitinanneesii bizimki de öyle oldu 10 aylık oğlum demir eksikliği vardı. Pekmez vs yediriyorum damlasını arttırdık sabah akşam veriyoruz ama yükselmemiş. Doktorum sorun yok damlasını arttıralım dedi ama ben kafaya taktım neden yükselmiyor diye. Bir de her ay kan aldırmak çok zor 😞
ssari1903 Misipisi35 bizimde dün kan verdik düşük çıktı. Ferrum kullanıyordum doktorum değiştirdi ocean aldım bugün
Misipisi35 yigitinanneesii evet kullaniyorum ama cok gerekli mi bilemedim ayrica polivit diye bi vitamin de yazdı
Misipisi35 yigitinanneesii evet kullaniyorum ama cok gerekli mi bilemedim ayrica polivit diye bi vitamin de yazdı yigitinanneesii yigitinanneesii referans degerleri 50 ile 170 arası normal diyordu kagitta ama yine de yazdı
yigitinanneesii Elifmm diş kararması kabız falan yapıyormuş galiba sizde de oldu mu ? Değer kaç çıktı
Elifmm Biz 3 gündür başladık bende duydum kararma ve kabızlık ama kayısı suyu falan veriyorum olmasın DİE mecbur kullanacak başka çözüm yolu yok yani bizim değer 5 çıktı bayağı düşük
Dunyamsensn2008 Elifmm Valla bebeğim 1 ay yoğun bakımda kaldığı için daha dikkatli bakmam gerekti ama iştahı azaldı diğer değerleri de kötü tek sorunum bu değil :(
Dunyamsensn2008 Elifmm Yaa çok geçmiş olsun evet hatırladıkça çok kötü oluyorum panik atak oldum o yüzden
Elifmm Dunyamsensn2008 daha küçükmüş sizin bebiş güçlü olun geçecek benim bebeğimde çok sorunlar yaşadı