Agaclargibi BSG2308 ben memnunum ayrıca tam kapak kullanmıyorum her yıkamada göz kararı az az döküyorum ona rağmen randıman alıyorum
Nurrr1 livanurvealpinannesi61 malesef şimdi baktım fiyatı uçmuş ben 50 tl almıştım birkaç ay önce her şeye olduğu gibi onlara da zam gelmiş🥲