Hellin kızlar hangi bebek deterjanı kullanıyorsunuz fiyatlar aşırı yükseldi neye karar vereceğimi bilmiyorum
2103mnl Hellin unibaby mavi olanı kullanıyorum fiyatı 80 lira uygulamalarda indirim gelcikce alıyorum fiyatlar uçtu gerçekten 35 liraya aliodum 9 ay önce
Agaclargibi BSG2308 Ben doğmadan önce almıştım 3 er şişe uygundu o zamanlar şimdi ne kadar tam bilmiyorum bakın kullandıklarımın resmini ekledim
tarcinnn Hellin uni baby kullanıyorumz. 6 ay önce yumuşatıcı deterjan 60a aldım şimdi sadece yumuşatıcı 45 🥲 ben de fikir almak için geldim bitmek üzereler
livanurvealpinannesi61 Agaclargibi uni baby de kimyasal var ilerde alerji egzama astıma sebep olabilir yumuşatıcı zararlı bebek soluduğu için uzmanlar önermiyor.
Agaclargibi BSG2308 ben memnunum ayrıca tam kapak kullanmıyorum her yıkamada göz kararı az az döküyorum ona rağmen randıman alıyorum
Nurrr1 livanurvealpinannesi61 malesef şimdi baktım fiyatı uçmuş ben 50 tl almıştım birkaç ay önce her şeye olduğu gibi onlara da zam gelmiş🥲
livanurvealpinannesi61 Hellin ebebek baby yada duru granül alıyorum sıvı olanlar daha pahalı granül olanlar daha uygun mecbur alıyorum içeriği doğal olduğu için.