Babyy1 ilk tecrübe acemilik insan panik yapıyor bizde yaşadık aynısını🙈 hatta biraz sürmüştü ama kız bebeklerde normal dedi doktor. İçin rahat olsn ☺️ hormon geçişlerinden kaynaklanıyormuş. Azalıp yok oluyor bir süre sonra. Sağlıkla büyütün kızınızı 🌼