Norveckizi o şekilde olduğunda anlaşılmıyor da mesela sadece cisli bezse rahatlıkla anlayabilirsiniz . Zaten beze baktığınızda eğer o leke varsa anlamamak mümkün değil ki görseniz ne demek istediğimi anlarsınız. Her zaman olmuyor zaten mesela yazin benim oğlumda sık sık oluyordu ne kadar emzirip su da içirsem sürekli terlediği için vücudundan sıvıyı terle attığı için bezi turuncu leke oluyordu. Tam pipisinin bezde denk geldiği yerde oluyor, dediğim gibi zaten o leke bezde olursa görüp anlamamanız mümkün değil