Uykusuzzz 2 yas civarinda bu gayet normal bir davranis annesi öncelikle bunu kabullenmek lazim. Sadece bu yasta duygularini ve ne istediklerini tam anlamiyla dile getiremedikleri icin ofkelenebiliyorlar. Bu durumu kizimlda bende yasamistim yaklasik 1-2 hafta surmustu. Ayni sekilde komsumun rahatsiz olmasi endisesiyse ona kizimin adinda bir mektup yazip aile fertleri icinde kulak tikaci hediye etmistim.
Mektup bu sekil: https://ibb.co/VLCySZD
Mektupda bu yaziyordu:
Merhaba komsu,
Ben sizin 2 yasindaki kucuk komsunuz X… aslinda cok akilli bir kizim ve kendimi uzun sure eglendirebiliyorum. Sadece son donemlerde ne istedigimi tam bilmiyorum, ve bunuda dile getirememem ayri ofklenediriyor beni. Cok iyi bildigim birsey var oda aglamak. Cunku ozaman herkez beni gorup duyabiliyor.
Gunun sonunda cok yorgun oluyorum. Ama yorgun olmak istiyormuyum? Tabikide HAYIR! Cunku ozaman yataga gecip uyumam lazim ve bu yuzden cok agliyorum. Yatakda olmak suan isteyecegim en son sey. Herseyi gorup duymak istiyorum cunku artik bende kucuk bir bireyim!
Icimde cok buyuk bir savas veriyorum, cunku herseyi annem veya babam yardim etmeden, kendim yapabilecegimi dusunuyorum. Ama vucudum buna musade etmiyor ve bunun icinde ayriyetten sinirleniyorum, sinirlenincede ipin ucunu iyice kacirip bu duyguyla nasil bas edecegimi bilemiyorum.
Cok zor (ama dogal) bir yoldan gectigimi biliyorum ve bu yuzden herkezden sakin olmasini bekliyorum. Yaptiklarimin sonuclarini kestiremiyorum. Bana bunu konuda yardimci olurmusunuz?
Bir özür hediyesi olarak size kulak tikaclari veriyorum ki olurda gece yine huysuzlanirsam kullanin diye. Eminim ki annem ve babzm bu isinde ustesinden gelecektir. Onlara guvencim tam!.