Uykusuzzz 2 yaşında bi kızım var…Ya arkadaşlar gerçekten anlamıyorum ya bi çocuk doğduğundan beri uykusuz olur mu???? Uykusundan uyanıp bağıra çağıra ağlıyo… artık oturdum onunla birlikte bende ağladım sinirimden…. Hemde öyle ağlama değil yıkıyo ortalığı. Kucağım alıyım diyorum gelmiyo beşiğini kıracak seviyeye geldi artık. Ağrıyan biyeri yok ondan eminim. Çıldırmış gibi ağlıyo hemde ya artık yemin ederim komşular dayanacak kapıya bu çocuk niye böyle yırtıyo kendini diyecek… duyan biri yemin ediyorum işkence yapıyoruz sanar… bende sinir sistemi çöktü kendimi sıkmaktan hastalandım artık. Eşim deseniz öyle… ne biçim bişey bu ya yaşayan varmı bi çocuk uyksundan niye ağlayarak uyanır…?????
TtazeAnne Uykusuzzz benim arkadaşın kardeşi 2 buçuk yaşında oda öyleymiş gece uyanıp ağlıyormuş hiç yoktan uyutamiyorlarmis çocuğu bağırıp duruyormuş kuran dinletince biraz rahatlıyor demişti sizde kuran açıp dinletin
Minikmucizem_10 Uykusuzzz 27 aylık kizimda boyle.Bide ben yurtdisindayi..Beni bi defa polise sikayet ettiler.Elimden alacaklardi vallahi.Ne yaptiysam aglamasina bi cozum bulamadim.
Cihan Uykusuzzz söylediğiniz şey uyku terörüne benziyor gece birden ağlamaya başlıyor bazen saatlerce susturamıyorsunuz 4 yaşına kadar sürüyor diyorlar ama bazen çabuk atlatabiliyorlar o an eğer gözleri kapalı ağlıyorsa uyandırmaya çalışmayın yada tepki vermeyin korkutmayın gözü açıksa o zaman ilgi verin yatakta yanınıza yatırım ve sakin ses tonuyla yanında olduğunuzu söyleyin kokunuzu alsın sabır edin hepsi geçecek
Uykusuzzz Cihan evet söylediğiniz şekilde gözleri açık bazen almaya çalışıyorum kucağıma gelmeyince tmm gelme o zmn ağla diyorum biraz sinirleniyorum elimde olmadan. O zmn daha çok ağlıyo. Az önce sakin davrandım ve geçti düzgünce uyudu gerçekten
Zezemeze Gece terörü olabilir sabretmek zorundasınız geçici bir durum. Benim kızımda da vardı bir süredir geçti çok şükür.
Deletedmom_68 Uykusuzzz ben küçükken bizim de kapımıza gelmiş komşular kaç kere, bazen annemi görünce cıkcık yapıyorlarmış beni dövüyor sanıyorlarmış😂
2kizbiroglan Uykusuzzz bizdede durum aynı inanın tükendim artık herşeye sürekli ağlıyor ne yapacağımızı şaşırdık
ZehraCicek Rüya görüp korkuyor olabilir, dua okuyup üfleyin, korku için cevşen yazdırıyorlar hocalarda benim yeğenlerim için yazdırmışlardı yengemler dediklerine göre rahat uyuyorlar artık🥰
Cihan Uykusuzzz siz tepki verirseniz korkusuna korku katarsınız çok zor biliyorum ama sakin olmalısınız sevdiği bir şarkıyı yumuşak tonda söylemeye çalışın ağlasa bile siz devam edin yA da sadece sarılın ve yanındayım deyin bi kaç yıl sürebiliyor bu durum ama genelde çabuk geçiyor travma bırakmadan çocukta sağlıklı olanı yapın sabır deyin sarılın