Elfvli Aryamomy gümrük artı karını oluyor büyük ihtimalle. Malesef siteden daha pahalıya geldiği kesin.
Nurcukk01 Tugce valla tulum aldım şimdiye kadar yenidoğan tulumları ben 3 ay giydirdim bence büyük bir tok bende bu sezon mont alıcam altında yorumlar oluyor genelde ordan bakabilirsiniz
busegrlr Nurcukk01 merhaba ben de alışveriş yaptım. 2 gün oldu iş günü içinde mi gümrük maili geliyor ? Yada benim yapmam gereken bir şey var mı ? İlk defa yaptım alışveriş cevaplandırırsanız sevinirim.
Mlkalya busegrlr onay mailinde yazılı onay ve tc istiyor bunu nasıl yaptınız acaba bir kağıda yazarak falan mı
tunaanne Aysun1981 ben minomibaby den alıyyorum, hiç sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar, diğer sayfalardan daha uygun ,bir bakın isterseniz