Normal siteden alışveriş yapar gibi alışverişinizi tamamlıyorsunuz sonra size mail geliyor gümrük vergisini kabul ediyormusunuz diye onaylayınca Sepet tutarınızın %30unu gümrük vergisi olarak ödüyorsunuz paket yola çıkıyor 15 güne de geliyor. Bence fiyatları Artık çok makul ben kışlık alışverişini ordan tamamlayacağım. 10lu beyaz uzun kollu iç zıbınların tanesi 25 liraya geliyor Lcw da 2lisi 100 TL