S123mrv Gzde1515151 yok ben pusetteki gibi biraz yayık tutuyorum tutacağım zaman onlara da böyle tutmalarını söyledim kalça gelişimi tamamlanmadı diye korkuttum gözlerini
Elmel S123mrv canm şöyle yap bne. Bir sene sagrak besledim ve şöyle yaptm buzluktaki sütü bir gece önceden dolaba koy verecegun zaman ılk suda benmari usulü ısıt buzluktan çıkan süt dolapta 24 saat kalabilir bir kez ısıtılan süt bı daha isitilmaz
S123mrv Elmel az önce indirdim ılık suda çözdürdüm sonra biberona koyup tekrar ılıttım kabın içinde 50cc içti sonra emmeye devam etti sanırım başarılı olduk
tugceizgi S123mrv ben soğuk suya koyuyorum önce poşeti çözünüyor. Sonra ılık sıcak arası suya koyuyorum ılıyor.
Denizanasi92 S123mrv buzluktan aldınız öyle kalsın içirene kadar beklesin içirmeden önce dışarıda bi yerden sıcak su alıp benmari usülü ısıtabilirsiniz
S123mrv Gzde1515151 net şekilde tavrınızı koyun onun iyiliği için benim kayınvalidem emziği bala sürmeye niyet etti direk sesimi çıkardım daha da cesaret edemedi zehirlenir dedim sizde öyle diyin
Gzde1515151 S123mrv sonra niye emmeye devam etti içine biraz fazla koyup ne kadar içtiğini bilseydiniz bu arada biberonuz ne marka
S123mrv Gzde1515151 deneme amaçlı en az olan sütü çözdürdüm 30-40 cc kadardı yetmemiş sanırım ağladı bitince emmeye devam etti birdahakine tamamını koyacağım aventin biberonu
S123mrv Gzde1515151 sizin ki kaç aylık ne kadar içiyor acaba, günlük kaç poşet çözdürmem gerekiyor onu hesaplamam lazım benimde
Mercan28 S123mrv kilosuna göre ne kadar anne sütü ihtiyacına olduğu hesaplaması var internette ona bakıp pna göre sağın ben öyle yapıyorum bir öğün için 100 cc sağıp işe gidiyorum
hypatia S123mrv sıcaklığını koruması önemli değil, ısıtılan sütün 1 saat içinde tüketilmesi gerek. Taze sağdıysanız dolaba vs koymadıysanız da oda sıcaklığında max 3 saat dayanır