S123mrv Merhabalar, buzluktaki sütleri ılık bi kabın içinde çözdürdükten sonra tekrar biberonu sıcak suda ısıtıyor musunuz? Yani dışarı çıktık mesela biberonda sütünüde koydum soğuk olacak nasıl çözeceğim bu ikilemi tecrübeli anneler yardım edebilir mi
Mercan28 S123mrv difrizden çıkan süt direkt kaynat suda çözdürülmiyormuş bi gün önceden alt dolaba indirip yiceği zaman ısıtıp veriyorum ben
Alya-Sena S123mrv bende hafta da bigun kursa gidiyorn annem bakiyor bebegime onun icin sagiyorum buzluga atiyorum bazen sutum azaliyor onlardn kullaniyorum iyi oluyor buzlukdaki sutu soyle ki bi kaba soguk su koyup onda bi eritiyoruz direk sicak suya koyulmaz sonra eriyince biberona koyup gene bi kaba sicak su koyuyorum bibeonu icine oturtuyorum bi 10 dk isiniyor zaten oyle veriyorz disarida da termosunuz varsa sicak su doldurun bebegnz aciktiginda biberonun uzerine dokup isitirsnz zaten ilik olacak sicak olmasina gerek yok
Elmel S123mrv canm şöyle yap bne. Bir sene sagrak besledim ve şöyle yaptm buzluktaki sütü bir gece önceden dolaba koy verecegun zaman ılk suda benmari usulü ısıt buzluktan çıkan süt dolapta 24 saat kalabilir bir kez ısıtılan süt bı daha isitilmaz
Gzde1515151 Benimde iki hafta var nasıl yapacağız ne kadar süt birakacaz sizin kim bakacak çocuğunuz kaç aylık biraz sohbet edip içimizi rahatlatalim,🥰🥰
S123mrv Gzde1515151 benim kayınvalidem bakacak 3 saat, o kadar tedirginim ki henüz 3.aya yeni girdik sizin günde kaç saat acaba
S123mrv hypatia peki direk ılıtıp biberona koysak bebek çantasında ki muhafaza yerinde sıcaklığını korur mh
S123mrv Mercan28 peki dışarda nasıl oluyor normalde anne sütü memeden akan ılıkmış soğuğa yakın ne çok sıcak ne çok soğuk ona göre mi ayarlıyorsunuz ısısını
hypatia S123mrv sıcaklığını koruması önemli değil, ısıtılan sütün 1 saat içinde tüketilmesi gerek. Taze sağdıysanız dolaba vs koymadıysanız da oda sıcaklığında max 3 saat dayanır
Gzde1515151 Benimde öyle kayınvalidem bakacak oğlum 3 ay 1 günlük oldu bugün ise başladığım da 3 buçuk aylık olacak sadece anne sütü alıyor ve sabah sekiz öğlen 12 ye kadar çalışacam bende aşırı tedirginim nasıl bakacak biberondan sütü içilebilir mi ya da yetecek mi korkuyorum
S123mrv Gzde1515151 önceden günde bir öğün alıştırma yapmasını sağlayacağım bugünden itibaren yoksa ben yokken almazsa biberonu daha büyük sıkıntı
Gzde1515151 Peki siz kucakta oturtmaya başladınız mı ben daha erken görüyorum ama kayınvalidem bazen tutarken oturur gibi tutuyor aklım çıkıyor
S123mrv Gzde1515151 yok ben pusetteki gibi biraz yayık tutuyorum tutacağım zaman onlara da böyle tutmalarını söyledim kalça gelişimi tamamlanmadı diye korkuttum gözlerini
Gzde1515151 Bende iş yerinde mecbur sağım yapacağım değilse göğüsüm sızlar dolar o sütü nasıl degerlendirecem
Brgl0223 Buzluktan yada dondurucuda çıkardığınız sütü biberonun içine koyup sıcak suyun içinde isitiyorsunuz. Benmari usulü yani. Süt direk cezveye konup ısınmaz asla. Biberonla bileginize dökün sıcakta olmayacak soğukta ılık olacak. Isınan süt 1 saatten fazla kalmadan tüketilmeli. Ve ısınan süt çantada soğur evet
Gzde1515151 Brgl0223 evet o zaman eve gelince iş yerinde ki sagdigim sütü mü veriyim bir daha dolaba girer mi