allahimsabirver ay ben fare zehri olan odanın kapısını kilitlerim cocuk o odaya girmesine dahi izin vermem o kadar pimpirik biriyim ki anlatamam suan sizin nasıl bi korku yaşadığınızı anlıyorum vicdan azabı da duydunuz tabi kendinizi de suçladınız dimi. O duygular cok kötü gerçekten. Ben kızımın poposu bezden pişik olsa bile kendimi suçluyorum o bezi ben bağladım diye. Kafama takıyorum. Sizin halinizi düşünemiyorum bile. Ama lütfen öyle şeyler olan yerlerin kapılarını kilitleyin. Bie çocukla ilgilenirken eğer diğerine bakamaaycaksanız bulunduğunuz odanın kapısını kapatın meşguliyetiniz geçene dek çocuklar çıkıp sizin görmediğiniz yerlere gidemesinler. Bide sadaka verin ayyy cok cok geçmiş olsun 😵💫