Kızlar oğlum 1 yaşında sabah gitmiş tezgah altına koyduğumuz fareler için olan zehirin üstündeki peyniri yemiş yani eli nasıl oraya ulaştı aldı ordan hala anlamıyorum 13 aylık daha yani neyse ben büyük oğlum 2 buçuk yaşında onun altını değişmek için onunla uğraşıyordum küçüğü ise mutfağa gidip ordan alıp yemiş ben mutfağa bi girdim elinde gördüm ne yapacağımı bilemedim korktum hemen alıp ağzını ellerini falan yıkadım eşime haber verdim hastaneye götürürdük zaten o sırada biraz kustu o peynirleri neyse götürdük 3 ayrı doktor baktı doktor dedi bazı zehirler zararsız bazıları ise çok zararlı yoğun bakıma koyacak kadar bizden kan tahlilleri istedi o sırada o zehirin ismini falan verdik doktor dedi ben sağlık bakanlığını arayacam zehirin içeriği ne öğrenecem siz o sırada kan verin oğlumun birinci yerindeydi normaldi ama doktorlar bile korktu farkettik ben ne yapacağımı bilmiyorum ağlamak istiyorum ağlayamıyorum hala nasıl eli yetiştide aldı onu ordan anlam veremiyorum ben uzansam zor alırım o derede yani neyse tam hemşire kan alacağı sırada damar bakıyordu doktor geldi gerek yok dedi zehir etkisizmiş zararı olmaz dedi ama bişeyler yedirin kusarsa iğne vururuz dedi şükür iyi bişeyi yok ama ömrümden ömür gitti hala onun etkisindeyim nasıl olurda görmedim nasıl o zehiri yedi eve gidince direk onları atacam zehiri yani kızlar çocuklar 2 dk gözümüzün önünde ayrılsa bile zarar verecek bişeyler yapıyor çok çok dikkatli olun ben dersimi aldım bundan sonra asla tek bırakmam sizde dikkatli olum allah korusun çocuklarımızı 😩😢