Taze-Anne28 ben yazın kidze almıştım. Fiyatlar çok artınca e bebekten aldım şuan annemlerdeyim. Ev sıcaklığı 22 23 derece oluyor. 1 tog aldım benim evim sıcak oluyor baya. İçine ince tulum ve zıbınla giydiriyorum üşümüyor da terlemiyor da. Memnun kaldım ben açıkçası. Kendi evimde tek zıbınla giydiricem.