Kızım üstünü ortturmuyor. Kolsuz uyku tulumu vardi alti çuval gibi olanlardandi. Onunla rahat edemiyor. Kollu tulum gibi tulumlardan deneyim diyorum. Ebebeginki uygun ve güven veriyor. Evin derecesi 21 lerde geziyor. Ebebegin tulumu 1,5 tog. Terletmez diye umuyorum. Rahat eder mi dersiniz arkadaşlar