Arden_ Kuzeytto bizde iki Gündür kullanmaya başladık 1.6 tog defactodan aldım daha kalın olsa bebeğim rahat edemezdi muhtemelen termometre yok evde ama serin oluyor evim ama tulumla epey sıcak oluyor sabaha kadar üstü açık kaldı mı derdim olmuyor