tubiiik_ Gizm sosyal yardim yazinca cikiyor e devlette forum cikiyor onu dolduruyorsunuz dogalgaz yadimi almak istiyorsanizda en altta dogalgaz yardimi almak istiyoruma tikliyorsunuz