papatya09_ bana yatti ilk ay aldım aldığımda bana kart verdiler gitmeme gerek yok bankamatikten çekip alıyorum oarayi simdi yine yatmis çekmem lazım kabul olduysa sürekli girip bakın ödemeniz hazır derse pttye gidin ama şöyle benim ödeme hazırdır yazmamıştı ben tesadufen baska bisey icin gittimde paranin yattığını öğrendim yinede gidin sorun zaten size kart vereceklerdir