Mucizemoglum bence normal ilk bebeğimiz benim de ilk şuan 9 aylik surekli bana da ayni baskilar yapildi yemiyo doymuyo ama duymuyorum gerekirse susturuyorum insan sabredemiyor çok sinirlenirdim bana söylendikçe ben eşime patlardım hep ki hala susmuyolar çok bilmişlik ediyolar insanlar .....
bende sürekli kat kat giydirirdim sürekli usuyo hasta olcak diye korkarim yaz geldi yaz ortasında bile uzun giydiriyodum ki artık baktım çocuk sıcaktan terliyo sürekli degisiyorum bi defe zibinla bıraktım baktım çocuk terlemiyo çok rahat öyle öyle alstim ince giydirmeye aslında kalın giydirerek onları kormuyoruz birazda soğuğa alışması lazım yoksa en ufak sogkda hasta olacaklar büyüdükçe düzene giriyo aslında benm bebegin bana çok düşkün sadece omuzunda uyur kimsede uyumaz ve bu çok kişinin zoruna gidiyo nie oyl alışmış da kimseye gelmiyormuş da emzirip yerine koycakmisim ağlarsa ağlarmış zaten falan snir oluyorum