Noriye Doktorunuz da mı söylemedi size? Gece beslenmesi bebeğinizin midesine oldukça zararlı. Siz gece kalkıp saat başı yemek yiyor musunuz? Yada çok fazla yediğiniz zaman uyuya biliyor musunuz? Bebeklerde aynen böyle. Uykuları bölünüyor tokda olsalar alışkın oldukları için besleniyorlar. Beslendikce rahatsız olup uyaniyorlar. Vs vs .. kısacası gece beslenmesi olmayan bı Bebek rahat ve deliksiz uyur. Uykusu kalitesi yükselir gelişiminde büyük faydası olur.