Merhaba anneler bebeğim 8 aylık beni emmeyi 6. Ayda bıraktı 2 aydır mama veriyorum geceleri 4-5 defa uyanıyor mamayı hıraktırmayı denedim su verip yatırmayı deniyorum ama olmuyor siz nasıl bıraktırdınız deneyimlerinizi paylaşır mısınız eski postlarda pek bilgi bulamadım