Noname21 PamukPrensesannesii 2 bucuk aylik daha bagirmandan da anlamaz konuşman dan da sabrınız erken bitmiş
PamukPrensesannesii Noname21 evet biliyorum maalesef sabırsız bir insanim evet genel olarak sinırlı bir yapım var. Pskikojik destek almayı düşünüyorum
Ftmvrs13 defnes32 yok ya yüzüne yüzüne bağırmayın çok nadirdir yüzüne yani ama yapılmaması gerekiyor tabi sizde öyle yüzüne bağıracağınızı anladığınız an mutfağa kaçın ordan bağırın tabi duymuyorlar orası ayrı 😂
Gryffindor Tehlikeli bir şey yaparsa evet istem dışı oluyor korktuğum için ama yok neden yemedin neden uyumadın şeklinde bağırmıyorum.
gzmemr defnes32 4 yaşına kadar hayırdı ama şimdi çok sabır zorluyor anladığı için kızıyorum bazen çünkü kendine zarar veriyor yoksa
Selencanbaz PamukPrensesannesii ama helal olsun dürüst bir insansınsınız. 👏👏👍 insanın kendinin farkında olması zaten tedavinin yarısı demek .
superrrmom defnes32 1 yaşında bir kere tek bağırdım o da ⅔ hafta önceydi ve oğlum korkup ağladı çok üzüldüm o masum savunmasız bana ihtiyacı olan çocuğuma nasıl bağırırım diye umarım bir daha tekrarlanmaz hala gün içinde aklıma gelir ve kendime kızarım çok pişmanım
Tess07 Yo hiçte kotu değilsin gayette iyi annesinki vicdanin acımış soruosun herkeste bağırmadim dedikçe sen üzülmüşsün uzulme 15 aylik olvak kızım aynı dediğin gbi bulaşık makinesine elini surtuo ki hersyden hemen enfeksuon kapan bi cocuk o yokken zTen yapiorm o uyynca ama uyumadigi içinde gunduz o uyku doğduğundan beri işler geceye kalio eşimde saolsun asla yardım etmez ee 3 te yat 10 dk da bi emzir erken kalk uykszlk düzensizlik açlık 0 yardımla onu da tehlikeli şeyler yapio gorunce insan kizio bi anda evet pişman oluoz sonradan ama insan dayanamio ağzını ellio hemen mikrop kapıp bağışıklığı düşük ve dogdundan beri hep hasta kapı dışarı da çıkmıyoruz yani bizim cocumuzunda uyku düzeni yeme içme düzeni olsa bi hayat düzenimiz olsa burnumuzu bi kapı dışarı çıkarsak bizde sakin olurduk heralde diğer mukkeml anneler gbi :)
defnes32 Tess07 aynen öyle hayattaki düzensizlikte tetikliyor allah hepimizin yardımcısı olsun çok çok teşekkür ederm yorumunuz ve naif kalbiniz için ❤🥰😍
Minikbebe defnes32 gerçekleşiyim 18 aylık olana kadar sert ses bile yapmadım çok küçük diye çekindim. 24 ay sonrası biraz kızıyor olabilirim 🙊
sumeyyesmom defnes32 hayır bagırmıyorum cunku cok kucuk bagırsan anlayacak mı ki ? 11 aylık kızım var bazen yapmaması gereken bir seyi söylerken hayır ses tonumu degistirerek söylüyoeum o da fark ediyor onu bır daha yapmak istediginde hayır dedıgımı hatkrlıyor olmalı ki bırakıyor elinden bebeklere empat olmak gerekli diye dusunuyorum size surekli anneniz bagırsa ne hıssedersınız
Birdunyabircennetannesi defnes32 15 aylık oluyor evet bazen sesim yükseliyor bizde insanız sabır bazen tükeniyor. Ama sonrasında böğüre böğüre ağlıyorum neden bağırdım Allah’ım alma benden diye
15520 defnes32 3 yaşında bağırıyorum maalesef asla istemiyorum ama bi anda oluyor özellikle olmayacak bir şeyi defalarca anlattığım halde inat ettiğinde dayanaıyorum bu konuda terapi almayı düşünüyorum 🤨
MiraySahin Bebegime degil de boşluğa, havaya aaaaaaaaaaaahhhhhh diye bağırdığım oldu, zaten ona bağırsam ne olacak daha 4 aylık, çocuğuma niye travma yaşatayım zaten anlamayacak