2.5 yaşa kadar bağırmadım oğlumda çok uslu bir çocuktu ne zaman ki kardeşi oldu oğlan bi anda değişti ne söz dinler oldu ne akıllılık kaldı. Kızımdan daha çok ağlar gece gündüz, e hadi gel de bağırma😣napıym sustan dur dan anladığı yok. Sabırla büyümelerini bekliyorum,bağırınca da vicdanen rahatsız oluyorum ama elimde değil.