busraalparslan1 doğum kılosuna göre olması gereken ise bu kıloyu kafanıza takmayın Allah aşkına ya,, benim bebeğim de zayıf doğdu 2290kg şimdi 8 aylık doğum kılosuna göre olması gereken kılo da. Bende mama verecektim doktora sordum bana kızdı birçok doğum kılo çizelge gösterdi anne sütüne devam dedi ek gıdayla gidiyoruz.