busraalparslan1 Merhaba hanımlar oğlum 3.5 aylık 5.350 kg ama erken doğdu ve ben mama-meme şeklinde ilerlemek istiyorum artık. Doymuyor gibi hissediyorum. Hangi mamayı önerirsiniz ? Anne sütüne yakın olan ?
Biroglanannesi busraalparslan1 Bende doymuyor gibi hissediyordum memede 2 dk emer uyur kalırdı mamaya başladım sonra sütüm azalarak kesildi . O kadar pişmanım ki tecrübesizliğime geldi hala vicdan azabı duyuyorum. Arkadaşımın bebeği 6 buçuk aylık hala 3 dk emiyor .
Birprenscik busraalparslan1 canım ben de öyleydim Aptamil verdim ama rahatsız olunca smaya geçtim kilo da aldırıyor
Beren-2020 busraalparslan1 sütünüz bol bol mu geliyor. Ceviz v.s ile sutunuzun yağlanmasını sağlayın bence eğer az geliyorsa sütünüz
Venusum Biroglanannesi bu sekilde doyar miydi ? Benm bebegmde ayni mama meme gidiyorm ama doymuyor eminim çünkü mama verince hemen yiyio ve kilo alımı da cok az 😪
Mustafam-elifim Biroglanannesi iyice acıkınca çok emiyolar benimde oyledi dedim çocuk nasıl doyar bu kadarda mama verdim şagdim verdim sonra dedim yok olmaz öyle Hazar acıkınca dk uzayacaktir dedim ve öylede oldu 9 dj 10dk acligina emzirme arasına göre değişiyor
busraalparslan1 Biroglanannesi Benimki his sadece sürekli memede kalmak istediği için doymuyor hissine kapılıyorum
Biroglanannesi Venusum Benim bebeğim 7 buçuk aylık versem dahada içer iştahlı maşallah . Bence doyuyorlar doyduğunu hissetmiyorlar ama Anne sütünden benim cahilliğimden dolayı mahrum kaldı çok pişmanım . Sağarak veriyordum kesildi sütüm . 😞
Venusum Biroglanannesi yaa aslnda benmde basta sutum iyidi kaynoederm surekli yok doymuyor yok ac birakt8n dedi vicdan yaptm mama verdm ondan sonra dha da memeye tam donemedik
Zlm busraalparslan1 kilo alımı çok mu az mama vermek istiyorsunuz. Yani yanlış anlamayın karşı değilim mamaya benim kziim mama ile büyüdü ama kilo alımı iyiyse huzursuzluğunun nedeni başka birşey olabilir
busraalparslan1 Zlm Aslında sağlık ocağı doktoru sütümün gayet iyi olduğunu söyledi. Korkma sütün var dedi. Dediğim gibi erken doğduğu İçin 3,5 aylık bebek görünümünde değil 2,5 aylık gibi ama ben sanki kilosu az gibi geliyor bilmiyorum
MomofGok busraalparslan1 bebeğinizin kilosu kötü değil. Doymadığını, kilosunun kötü olduğunu doktorunuz mu söyledi? Buraya değil de doktorunuza danışarak ilerlemeniz bebeğiniz için daha sağlıklı olacaktır.
busraalparslan1 MomofGok Doktoruma danıştım doktorum kilosunun iyi olduğunu söyledi geçen hafta perşembe günü sağlık ocağına götürdüm 5.200 kg’du. Bugün normal tartıdan önce oğlumla sonra tek çıkıp kaç kilo aldığını gözlemledim. 5.350 diyor yavaş kilo alıyor gibi bilmiyorum
Ekvatoral busraalparslan1 emzirme düzeniniz nasıl ? Her seferinde iki memeden de emiyor mu ? Eğer sütünüz az ya da sulu ise beslenme ve soğru yöntemler ile yağlandırıp arttırabilirsiniz? Takipli doktorunuz zaten sizi yönlendirir. Hiç sağmayı denediniz mi ne kadar çıkıyor ?
busraalparslan1 Ekvatoral Yani sürekli emziriyorum. Her uyumasında 2 saat net uyuyor tabi bazen 1 saat de uyuduğu oluyor bazen 4 saate de çıkıyor. Her uyandığında veya ağladığında sürekli emziriyorum. Doktorum kilosuna normal diyor. Benimki sadece annelik psikolojisiyle acaba az mı geliyor da memeden ayrılmak istiyor diyorum. Ve göğsüm çok yumuşak normalde biraz sert olması gerekiyor diye biliyorum süt varsa sert olur mantığıyla
Zlm busraalparslan1 onlar bile yeterli dediyse bence hiç bulaşmayın meme reddi olur bu sefer daha çok uzulursunuz
busraalparslan1 Semir O kadar haklısınız ki, Annelik işte ilk anneliğim tecrübesizim.. Bilmiyorum oğlum çok memede kalmak istediği için heralde sütümün az olduğunu hissettim. Yorumunuz beni rahatlattı çok teşekkür ederim 🙏🏼