Mbrre Eflinveannesi58 aynı gunluguz bizde mama ve meme aynı anda gidiyoruz 60 ml veriyorum memede uyumak istiyor birazda emiyor üstüne yetiyor sanırım:))
Verasmom Eflinveannesi58 benim bebeğim gece emdiğinde güzel uyuyor ama gündüzleri mama içmediğinde benim de bebeğim uyumuyor derin şekilde
Ayb7kemmm @“Eflinveannesi58”#p22563672mamalarin icinde bulunan kasiklar var ben aptamil kullaniyorum o kasik olcegiyle yapiyorum
Basaktrk Eflinveannesi58 canım 90 cc içiyor bazen 60 cc memeden verim alırsa alamazsa 90 cc el doyuyor bizde 28 günlüğüz ve doktorum biberonun dibinde biraz bırakırsa doyuyordur eğer hepsini içiyorsa bir ölçek fazlasını yapman gerekir demişti ☺️