Bende meme+mama şeklinde gidiyorum. Memede çok kalmak istiyor ama aşırı derecede ağrı ve acim oluyor. 15 20 dakika emdikten sonra 80 CC mama veriyorum. O bile yetersiz geliyo sanırım araniyo ve ağlamaya başlıyor. Gazi çıktıktan sonra altını aldıktan sonra da devam ediyor ağlama. Beslenmeyle susuyo sadece 😓