TheMomm Ben gittim. Genç bir doktordu henüz hayatın tokatını yememişlerden ☺️ Çok iyi bir dinleyiciydi ama beni anlamadığını hissettim. Zaten devlet hastanesinde kendimi zorla psikoloğa sevkettirmiştim emzirdiğim için ilaç kullanamayacağımı anlata anlata ve 2 seansta aslında benim normal olduğumu, çevreyi değiştiremeyeceğimi ve bazı şeyleri kabullenmem gerektiğini anlatarak görüşmeleri sonlandırdı. Evet çevrem de pek normal değil biliyorum ama ben de psikolojik olarak çok sağlıklı değilim bundan eminim. Param olursa kesinlikle özelde gideceğim hem de herrrrr hafta. Yalnız önce doğru kişiyi bulmak gerek. Haaa bir de doğru kişi olmadığına nasıl emin olabiliriz? En basitinden Deniz Dülgeroğlunun konuşmalarını dinlerseniz bir psikolog ile yapılan görüşmenin nasıl olması gerektiği konusunda az çok fikir sahibi olabiliriz. Kesinlikle öneririm ☺️