TheMomm off bu aralar benm de aklımı kurcalıyor bu durum 2 .5 yıl önce gitmiştim ilaç başladı onlar bi fayda etmedi bu sefer yeşil reçete verdi mg çok yüksekti bundan yükseği yok artık demişti 2 tane kullandım onlar bana çok iyi geldi ama hamilelik dolayısıyla bırakmak zorunda kaldım şimdi bende aynıyım aşırı sinirli tahammülsüz suratsız mutsuz bi insan oldum çıktım ve bu konular yüzünden bugün eşimle tartıştık gerildik biraz çok suratım asık oldu hiç mutlu hissetmiyorum kendimi bende psikiyatriye gidicem yine psikoloğa yönlendirmişti beni bide çocukluğuna dayalı tüm sebepler git konuş rahatlarsın dedi ama çocuklardan nereye gideyim