mysa2 obal yarım al bileklik yaptır ya da tam al bileklik yaptır daha güzel oluyor hemde kullanırsın 😀😀
kubranazliyilmaz 10 gr altı yamuluyor bendekiler en küçüğü 10,5 gr doğumda çıkartmıştım geri taktım o arada bile yamulmuş hafiften ama akıllı saatle bile güzel duruyor ben hiç çıkartmıyorum tüm bileziklerimi ajdaya çevirdim 6 tane takıyorum hiç sırıtmıyor
Efuli6161 obal bende sevmem yaşlı ve alaturka bir görüntüsü var bilezik sevmem ama ajda model spor kelepçe bileklik gibi duruyo bende onlardan yapacam kendime
Dimitrina_kovaceva obal 5 gr biriktirip alırım diyorsun 3 ayda. 6 ayda al 10 al yavrum. Niye 5 olunca 3-4 ayda birikiyor da 10 olunca da 1 yıla çıkıyor süre ? 😅
obal Dimitrina_kovaceva çünkü şimdi biraz param var üstüne 3 ayda koyarım 🤣🤣 10 gr için en az 9-10 aya ihtiyacım var fgfvc
Dimitrina_kovaceva obal hahahaha kız o zaman çeyrekli bileklik yaptırsana sen? En kolayı. Çeyrek al al tak 😅
Dimitrina_kovaceva obal o zaman 5 gr altın bilezik al bi dene bak memnun kalacak mısın kalırsan devam et