sarilaciver07 Arçelik kullanıyorum haftada bir büyük supurgeden açıyorum robotum ince ayrintisina kadar almıyor ama her gün çalıştırıyorum kırıntıları temizliyo o supururken ben diğer işlerimi yapıyorum iyi oluyor şarjlı girgir gibi yani 😂
Ogretmennnnn_____ Sevcaneylus ne zaman almıştınız hangi ilde yaşıyorsunuz bende almayı düşünüyorum da o sebeple sordum
Sevcaneylus Ogretmennnnn_____ merhaba Adana’da yaşıyorum 2021 mayıs ayında alındı toplam da bir iki ay haftada bir defa filan çalıştı
Mommy_ Cananne12 Uygun markayı bilmem ama viomi v2 pro kullanıyorum. Turbo modunda performansı elektrikli süpürge ile yarışır. Günlük süpürme işinde çok iyi. Marka farketmeksizin cekiş gücü iyi bişey alırsanız sizin için çok kullanışlı olur.
GulayUmutArenOnur Ben yeni aldım doğum hediyesi aldı eşim benimkinin markası imilab v1 (xiominin) toz toplama üniteli olanlardan çok memnunum iyiki aldım bebekle hicbisey yapamıyordum 2 aylık bebeğim
baloglusss Cananne12 bir heves aldım ama bebekli evde zor oğlum gidip gidip oynuyordu onunla en sonunda kaldırdım çok eşyalı kalabalık evde olmuyor ev sürekli toplu olmak zorunda ve bebekli evde Buda zor büyüyünce kullanmak üzere kaldırdım
Smyy3496 Cananne12 ben xiaomi vacuum mop pro kullanıyorum, evime aldığım en mantıklı ürün diyebilirim çok memnunum, hele de bebiş varken ev süpürüp silmek daha zor oluyor cidden eliniz kolunuz oluyor bu robot süpürgeler…
2lokummannesiii Cananne12 Nerdeyse her gün açarım iyi süpürüyor. Yatak koltuk altları falan tertemiz oluyor. Baya toz topluyor. Haftada iki kez yer siliyor bir kez de ben siliyorum😂 ben memnunum. Xioami vacuum mop 1C kullanıyorum.