Idontmuhattap spor yapın, en olmadı yürüyüş bile işe yarar, alt karın üst karın egzersizleri yapıyorum ben de yoksa bu sezaryen göbeği gidecek gibi değil. 4 ay olmuş bu arada, 2 buçuk aylıkta başladım ben spora, 4.aydayım hiç ağrı acı yok. Dikişlerinizde bir sorun mu oluştu acaba, kontrolde bir şey demişler miydi