Aslanannesi2 7 eylüldü, haftasonu olsun diye 4ünde yapmıştım. Köyde bahçemizde aile arasında bi kutlama yaptık. Börek poğaça tatlı pasta vs. Maket pasta yaptım kendim. Balonlar süsleme güzel oldu profesyonel gözükmüyordu ama oğlumun heyecanı, alkışları gülücükleri görülmeye değerdi. Kendi için Bi şey yapıldığını hissetti.
