ZeySa defneninannesi10 bende metsil kullandım ama fayda etmemekle beraber kusturuyodu içerik olarak ilaçtı.Şimdi nutrigen diye organik şurup kullanıyorum içinde rezene kımyon anason b12 papatya ve evitamini var tavsiye ederim👍🏻 Bize çok iyi geldi
Hilal37 [bilinmeyen] canım bnde nurse harveys şurubu kullanıyorum yanında o dediğin damlayı kullansam sıkıntı olmaxz dimi çogu kişi 2 tane kullanıyo dikkatimi çektş
CemreKerem defneninannesi10 2 aylikken relamax damla kullandım 10 günde kendi kendine gaz çıkarmaya başladı oğlum.
Gizemayvazz Sab simplex ve biogia çok faydasını gördüm ve aşırı gaz sorunumuz vardi bu bizi rahatlattı .