defneninannesi10 Sevgili anneler kızım iki aylık doktorumuz aguline gaz surubunu vermisti kullandim etkisini çok gormedim şimdi gaz ilacimiz bitti önerdiğiniz bir damla varmi ? Yardımcı olurmusnz kızımın gaz sorunu hala devam ediyor
ElifKaratas defneninannesi10 canm ben nurse harweys denedim bizde işe yaramadı biogaia aldık o etki etti her damla her bebekte işe yaramıyormuş . Kendim de rezene kımyon kaynatıp içiyorum
defneninannesi10 ElifKaratas bende kimyon rzene iciyorum fark etmiyor birde herveys çok beğeniyorlar ama her bebekte aynı olmaz dimi
tubaacr ElifKaratas biogaia gaz damlasi degil probiyotik bilginiz olsun ve 24gun kullanim suresi var çünkü iceriginde canli organizma bulunuyor
Eymenimo Zinco kullandım gazı bitti ama kaka yapamıyor oğlum bu Damladan olabilir diye onu da bıraktım sab simplex aguline relectaz bizde işe yaramamıştı nurse nin şurubu var onu da dr tavsiye etti bakalım yeni kullanıyoruz
Uysalgamze [bilinmeyen] ben de yeni başladım nurse ye bilgisayar ile veriyorum ben iki üç saat arayla günde altı defa veriyorum altı ölçek yazıyor üstünde siz nasıl kullanıyorsunuz
MervElizan defneninannesi10 Metsil kullanıyorum ve kimyon çayı yapıp içiyorum 2 çay kaşığı da kızıma veriyorum 3 aylık olduk çok şükür azaldı bazı günler hiç olmuyor hatta.