Busra19092022 Bende ilk çıkınca basur oldu bide o halim anlatılmaz yaşayan bilir.Yani o kadar kesecek ne vardı dedim zaten kanala girmeyen bebeği ıkınarak kendim soktum kanala kimse yoktu son anda geldiler onlar gelir gelmez kafası çıktı bebeğin.Basurdan oturamıyordum patlicak sanıp can acısından ilk başta basur olduğunu anlamadım ben kendi kendine acaba ben çocuğu nerden çıkardım diye tereddüt ettim biran.Ama şükür 4 günde geçti gitti o.Bir tanede dikişim düştü inşallah darısı diğerlerinin başına 🤲🏻En altta ki düşse kurumuş aslında çok geriliyor rahat ederim .İçtekiler gene bir süre düşmez sürekli ıslak kaldığı için.