Busra19092022 17.günümüz 1 tane düştü sadece canım.Aağa doğru epizyotomi benim en alt kısım sağ tarafım kapanmış ama daha dikişler düşmemiş.Bir haftaya düşer diye tahmin ediyorum .Genelde kuru kalan yerler Yani akıntının pek değmediği yerler çabuk düşer .Her lavabodan sonra bel altını şampuansız yıka su tut Yani sonra fön makinası ile kurulayıp baticon sürebilirsin kurutuyor çabuk iyileştiriyor 17 gündür günde en az 2 kez bunu yapıyorum onun dışında baticon sürmediğim de mutlaka tuvalet sonrası yıkayıp fön ile kurutuyorum ki akıntı ister istemez olduğu için nemli kalmaması lazım kuru kalsın ki çabuk iyileşsin 🙂 Yani benimde düzenli pansuman yapmama rağmen hala içteki dikişler salmış kendini ama düşmedi dıştaki de bir tane .