2 yaş altında solunumu zorlaştırma ihtimali var bu yüzden önerilmiyor. O kadar küçükken hasta olmadı hiç. Alerjikse hava verebilir belki doktor. Tekrar doktora gitmenizde fayda var çünkü alternatif tıp da uygulayamazsınız daha çok küçük. Öksürük ilerlerse tedavisi daha zorlu olur. Çok geçmiş olsun, yakın zamanda iyileşir umarım