İki aylık bebeğim abisinden grip gecti burnu tıkanıyor ve çok öksürmeye basladi.doktor prospan verdi aldım kullanicaktim fakat burda iki yaş altı yasaklandığını okudum.Oyle mi gerçekten kullanmaya korkuyorum şimdi.ama nasıl gecicek bu öksürük bu kadar küçük bebekte