SeninAnnenBirMelektiYavrm Senemkscu evet normal bezliyoruz. Doktor krem veriyor tabi her doktor farklı tedavi uygulayabiliyor. Verirse onunla pansuman yapıyoruz başka hiçbir şeye gerek yok
Ereniminannesi Merhaba arkadaşlar ben bugün 4 aylık bebegimi sünnet ettirdm fakat penisi içine kaçıyor acaba neden ilk oglumda böyle olmamıstı dr bi sıkıntı olmaz sadece dışarı cıkarırsın altını açarken dedi ama içim rahat etmiyor yaşyan varmı