Senemkscu canım ben 24 eylülde sünnet ettirdim. İlk gün biraz zor geçti. Dikişli oldu bizimkisi ameliyattan çıktı baya çok ağladı çünkü canı acıyor. Uyutularak yapıldı. Biz doktorumuzdan gayet memnun kaldık. Ağrı kesici olarak calpol verdi. Bi de krem verdi. 3 aylığız. Eğer İstanbul esenler civarında oturuyorsanız biz Avicenna hastenesinde SGK’lı 2000 TL’ye sünnet ettirdik. Sizde hiç beklemeyin bence çünkü 2 yaşdan 6 yaşına kadar sünnet yaptıramazsınız.