Gryffindor bu sabah deneyeyim dedim, 7 de kalktı en son 1.5 saat önce mama içmişti geri uyumuştu.
Bu saate kadar bekledim acıksın diye ki 8 den beri viyaklıyor. Kahvaltısını hazırladım yemedi oynadı agzını açmadı sürekli kafa cevirdi ve bir yandan da aglıyor. Mamayı yaptım verdim içti sustu. Ben anlamadım ya.
Valla 5 günde 1 mama alıyorum (235 TL) hem batıcaz, hem de artık üzülüyorum onun için. Doktor sorun yok dedi ama bu kadar da olmamalı ya.