17.5 aylık bebegim var.
2 aydır neredeyse tamamiyle mamayla besleniyor. Kesinlikle ek gıda kabul etmiyor. Patates kızartması, kek, kısır dışında 🤦🏻♀️
Yiyrn cocuk yememeye başladı. Ha bundan öncede öyle çok çok yemiyordu ama en azından kahvaltısında bir yumurtası bir peyniri kefiri vardı. Öglen en kötü çorba içer ara ögün olarakta meyveli yogurt yerdi. Aksam yemekleri yine pek yoktu.
Yani nasıl mamadan vazgeçirecegim. Acıktıgında biberonu ve mamasını getiriyor. 1.5 yaşına girecek yani böyle devam edemez. Suan 10 kilo.