Oglunasikbiranne08 Ozooo tamam cnm o zaman acele etmeyim ben . Bide doktor bana günde 1 kere 5 damla dedi o yüzden bir kere veriyorum
Merimexx Oglunasikbiranne08 bu bağırsak düzenleyivi bir damla . Bağırsak florasını düzenlediği için gaz çıkartmasına yardımcı oluyor. Ben oğlumda kullandım
BusraDefneozel Oglunasikbiranne08 biz kullandik cok iyi gelmisti hem probiyotik bagirsaklari duzenliyor hemde boylelikle gaza da iyi gelir yani ayni kapi hic pisman olma cok iyi damla
Leylahaluk Oglunasikbiranne08 turuncu pakette olan gaz damlası ve çok güzel ben sürekli onu kullandim ve çok faydasını gördüm mavi pakette olan ise karın ağrısı ve ishal icin turuncu paketi alın o çok iyi ve kaliteli
Dem Oglunasikbiranne08 probiyotik damla. Geçen ay kızım ishal oldu enfeksiyon çıkmıştı o sebep ile aldık günde altı damla. Oda sıcaklığında muhafaza ve bir şişe 28 kullanılabiliyor.
Minikoglusumatlas Ozooo bizde maflor kullanıyoruz ama ona başladığımızdan bu yana çok ıkınıyor ağlıyor çığlık çığlığa siz hangi gaz şurubunu kullanıyorsunuz