Mavikelebek54 benimde bebeğim 5 aylıkken sünnet oldu. Bende sizin gibi korkuyordum buradaki arkadaşlara sormuştum o zman emla krem alın demişlerdi iğne çok yakıyor canını diye nitekim aldımda ama doktor müsade etmedi alerjik bir reaksiyon olur diye sürmedim. Biz bir poliklinikte genel cerraha yaptırdık. Önce parmağına bir iğne baktılar pıhtılaşma süresini ölçtüler onu hiç hissetmedi bebeğim. Oyaladık biraz. Sonra pipisini etrafına iğne yaptılar uyşturucu o zaman çok ağladı yavrum . Neyse 20 dk bekledik uyuşsun diye o sırada oynattık oyaladık emzirdim sustu. Sünnet 15-20 dk sürdü ilk iki dk bakındı ağlamadı annemle ben ellerinde kollarından tutuyorduk 15 dk hareketini kısıtladığımızs için ağladı o sırada ben çok kötü oldum ve keşke anestezi verilseydi dedim. Doktor iki krem verdi karton kahve bardağı aldım bezine onu koydum ilk çişini yapınca ağladı huzursuzlandı bakımını falan güzelcene yaptım çok şükür 3 gün sonra ağrısı sızısı geçmişti. 10 günede çok güzel iyileşti. Uzun oldu biraz ama fikir edinmeniz için yazdım. çok iyi bir zamanda yaptırdığımı düşünüyorum şuan 11 aylık herşeyin farkında ve emekleyen hareketli bebek daha zor olurdu diye düşünüyorum.