Mavikelebek54 Oğlum 10 gün sonra 5. ayına girecek ve daha fazla geciktirmeden sünnet yaptırmak istiyoruz ben biraz korkuyorum tavsiyeleriniz var mı çok zor geçiyor mu ağlama krizlerine girer sürekli diye içim içimi yiyor ama yaptirmak da zorundayım sonuçta 🥲
Seker- Mavikelebek54 hiç korkma bebeğim 7 aylıkken yaptırdım normalde huysuz bi bebek ama sünnet oldu ekstra bi fazla ağlaması olmadı iyi ki yaptırdım diyorum korkma bebekler çabuk topluyor
Zeynep_Akan Mavikelebek54 biz 2 aylığız şuan 1 hafta önce yaptırdık 2 gün fazla agliyo gerçekten ama sonrası çok rahat. İlk iki gün keşke yaptirmasaydim dedim çok ağladığı için ama şimdi iyiki yaptirmisim diyorum. Dolap poşetini kesip antibiyotikli krem bide uyusturmak için krem sürüyorum ilk başta bı ufak yakiyo agliyo 5 dakika içinde geçiyor. Şimdi ona bile aglamiyo öyle düşün bide bı kaç gün calpol ver bence ağrısını acısını rahatlatiyo ben öyle yaptım daha rahat atlattım en az 4 saat ara ile verdim
Iscan Mavikelebek54 bence daha fazla buyumeden yaptırın biran önce 1 yaşında yaptırdık çok zorladı bizi yurumek istedi sürekli 5. Ay guzel emeklemiyorsa sünnete de korkulacak birley yok qmq tavsiyem lokal anestezi ile yaptırın yaklaşık bir hafta 10 gunde yaralar iyileşiyor ve ilk 2-3 gun mız mız oluyor kadar 😇
Birdunyabircennetannesi Mavikelebek54 10 aylıkken yaptırdık. Ne kadar erken o kadar iyi canım korkma. İlk 2 gün zor geçiyor. İlk çişini yaparken baya ağlıyor bu zorluğu oluyor. 3. Günden sonra hafifliyor. 1 haftada geçiyor korkmayın zaman geçtikçe hareketli oldukça daha zorlaniyorsunuz. Oğlum kalkmak istedi emeklemek istedi sonuç canı yandı. Dikişleri kanadı. O yüzden ne kadar erken o kadar rahat
Annezey Doğru daha fazla geç kalmayın bence de. Benim oğlan 3 aylıkken yaptırdık iyi ki yaptırdık. İlk bir iki gün ağlamaları oluyor tabi ama sonrasında hemen toparlar inşallah.
Cicianne2372 Annezey ayy benimde oğlum 3 aylık bende bugünlerde yaptıracam çabuk iyileşiyor mu çok zorlu mu
Cicianne2372 Seker- sünnetten sonra huysuzlugu geçti mi benim oğlum çok ağlıyor biz yaptırmayı düşünüyoruz belki ağlaması azalır diyorlar 🤷
Mavikelebek54 Seker- Iscan Zeynep_Akan Birdunyabircennetannesi Ilkdefaanneoldum ay kızlar çok teşekkür ederim her birinize içimi çok rahatlattıniz Allah’ım bebişlerimize sağlık versin bizlere de kolaylık tabiki 💕🌹🤲🏼
Seker- Cicianne2372 eskisine nazaran biraz daha iyi benim bebeğim kolik bi bebekti şimdide ağlamayı huy etti huysuz bi bebek yani ama büyüdükçe düzeliyor şimdi yaşına girdi çok aksi halen ağlak ama artık herseyi anlıyor en azından ☺️
sinemmm58 Mavikelebek54 3 ekinde var sünnetimiz 5 aylık olucaz inşallah yaptırınca Bilgi veririm istersen
Ilkdefaanneoldum Mavikelebek54 yaptır yaptır bırsey olmuhor ben 13 gunluk yaptırdım 1 gun acıdı bır gun huysuz oldu belkı anladıgından 2 gun surer sızın ama daha fazla anladıgı yasta olunca daha acısı fazla oluyor erkenden yapmakta en ıyısı
tektanem Mavikelebek54 bizimkide altı aylık ve doktora gitcez bugün gün almak için bi yandan korkuyorum ama dönmeye bailadı sürünmeden olsun bitsin istiyorum unarım sorunsuz olur
Mavikelebek54 sinemmm58 bende çok korkuyorum ya bizde bugün gün almaya gittik haftaya cuma inşallah ay bunu da atlatsak hayırlısıyla 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Beybimama07 Mavikelebek54 ne kadar erken o kadar iyi ben 42 günlükkken yaptırdım iyi ki yaptırmışım. iyileşme süreci çok hızlı dikkat ettikten sonra.Bir iki ağrı kesici kullandım o kadar.Doktoru da iyi seçmekte fayda var geç kalmayın derim🌸
Mavikelebek54 Beybimama07 çok teşekkür ederim bende ilk aylarda olsun istemiştim fakat eşim istemedi o zaman daha kolay olurdu kesinlikle 🙄 inşallah sorunsuz atlatırız bizde 🤲🏼🤲🏼🥰🥰
UraSsmom Mavikelebek54 Ben büyük oğlumu 5 aylıkken küçüğü de 10 aylıkken yani geçen pzar yaptırdım. 5 aylık olan çok çabuk iyileşti 10 aylık olan tam iyileşmedi henüz pipi dönmüş mevzusu varya 2 haftayı bulur dedi abim yani sünneti yapan. Büyük oğlumda ilk gece zorlanmıştık hatta gece arabayla gezmeye galan çıkarmıştık uyusun diye. Küçük oğlum emeklediğü için ben korkuyodum ama maşallah sübhanallah ne ağzı sızısı ne ağlaması olmadı. Olan bana oldu tabi ama çok hareketli sürekli elim yüreğimde onu takip ediyorum acıyacak diye. İlk uykuya zor daldık gündüz Sadeec sonra yaramazlığa devam
Mavikelebek54 UraSsmom ay evet uyuması da şimdi sıkıntı olacak ağrı acidan uyumazsa daha da ağlar 🥲 bu arada genel anestezi ile mi oldular
Mrvll Mavikelebek54 2 aylıkken yaptirdim mis gibi oldu tavsiye ederim. Hiçbir acı emaresine rastlamadik, ilk çişini yapınca bile anlamadik ne ara yaptı. Bende sizin gibi stresliydim ama boşuna yapmışım diyorum ☺️ inşallah güzel geçsin 😍