Deletedmom_4 Yatırım konusunda çok mantıklı düşünmüşsünüz fakat ne bilezik, ne kolye alın amaç yatırımsa külçe, çeyrek, cumhuriyet gibi altınları alıp atın kenara. Gerçi ben de bu sabah kuyumcuya gittim. Şuan ihtiyacım olmayan 15 bin gibi bi param var. Nette bakıyorum gram 970 külçe alacaktım, 3 tane 5’er gramlık 24 ayar almak istiyorum. Ama kuyumcular da altının gram satısı 1010 su sabah. Diğerinde 1020. Yakın çevremde iki tane kuyumcu var sadece. Hemen bozdursam arada 50-60 lira fark ediyor gramda. Amacım uzun vade zaten, hemen bozdurmak değil Allah’tan bir durum çıkmazsa ama bu aşırı fark canımı şıktı. Birşey yapmadım şuan. Tamam kuyumcular da haklı tabiki para kazanacak ama zaten onların alış fiyatları Farklı, oradan bir karları var. Asla tabela fiyatıyla satılan fiyat bir olmadığı gibi, resmen dükkan yeri bile fark ediyor. Tanıdık bir kuyumcumu aradım 988’den verecek. Şimdi bu adam da kazanıyor ki bana satacak, diğerleri de kazanıyor. Ama bazıları cidden abartmış bir şekilde, sanki karaborsa. Sabah sabah aşırı sinir oldum. Demem o ki pazarda sebze seçer gibi, gidin gezin pazarlık yapın, varsa tanıdık bildik bir kuyumcudan alın. Ayrıca bilezik, takı vs de gram fiyatları Farklı ve illaki işçilik alınıyor. Bunu da göz önünde bulundurun alırken. Hayırlı olsun şimdiden.